Sunday, October 14, 2007

Shower Love Everywhere

Hello friends!

Its my first post here, today. Hope you all like my blog because i love writing and specially about love, spiritualism, esoterism, hidden sciences...

Will not post everyday as I'm busy with university. But i hope i maintain my thought of posting twice or thrice a week.

Have a nice sunday!


Ola amigos,

'E o meu primeiro post aqui, hoje. Espero que todos gostem do meu blog porque eu adoro escrever e especialmente sobre Amor, espiritualismo, esoterismo, ciencias ocultas...

Nao postarei todos os dias porque estarei ocupada com a universidade. Mas espero poder cumprir com o que prometi a mim mesmo - postar duas a tres vezes por semana.

Tenham um bom domingo!

1 comment:

Anonymous said...

lol.. e se nao fizeres com o q prometeste.. eu venho te xatear a cabeca..
tens q postar todos os dias.. 24/7 a escrever lollllllllllll
bj.. fica bemm